#1 (permalink)  
Oud 24 februari 2011, 15:35
Junior Member

Standaard Spotnet installeren

Hoi,

Ik heb net voor het eerst Spotnet geinstalleerd. Maar het lukt me niet om de programma te koppelen aan de server van XLned.

Ik krijg steeds onderstaande foutmelding. Terwijl ik zeker weet dat de gebruikersnaam en ww goed zijn.

Ik heb dit probleem nooit gehad met FTd.
Kan iemand me helpen. Ben radeloos.

Guti.

---------------------------
Foutmelding Spotnet
Gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet.

502 reader14.xlned.com: Access denied to your node - usenet@xlned.com
OK
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 24 februari 2011, 18:10
Cheetah's schermafbeelding
XLned Moderator

Standaard

het enige advies dat ik je kan geven, type de account naam en wachtwoord met de hand zodat je zeker weet dat er geen spatie meegekopieerd word.

Spotnet staat echt nog in babyschoenen (kinderschoenen kun je het niet noemen). Zoals je op heel internet kunt lezen zijn er nog vele problemen mee, ondersteuning voor dit programma kunnen we echt (nog) niet bieden. De ontwikkelaars zijn echter bijzonder behulpzaam. Ik zou dan ook je vragen bij hun plaatsen. Zij kunnen het ook gebruiken om het programma beter en stabieler te maken.
  #3 (permalink)  
Oud 24 februari 2011, 18:54
Junior Member

Standaard

Thanx voor de tip. Maar ik ken ook mensen bij wie Spotnet geen enkel probleem geeft. Hij is alleen trager dan FTD. Deze mensen kunnen me alleen niet helpen omdat ze een ander provider hebben.

Ik heb misschien een paar domme vragen. Maar ik wil alles uitsluiten.
1. Mijn accountnaam bij XLned, is dat de code die ik vorig jaar in de mail heb gekregen van XLned?
2. Zou ik hem opnieuw kunnen opvragen via de mail?
3. Of is dat mijn gebruikersnaam als ik inlog op de site van XLned?

groetjes, Guti
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 25 februari 2011, 12:24
Cheetah's schermafbeelding
XLned Moderator

Standaard

wanneer je via mijn xlned een wachtwoord reset doet, ontvang je een email met daarin alle benodigde informatie zoals account naam, wachtwoord, readernummer, en poort nummer.

Ga hiervoor naar mijn xlned rechtsboven in beeld. Log in met je email adres en je bijbehorend wachtwoord. Achter je account zie je reset staan. Klik daarop, plaats vervolgens een vinkje bij "ja stel mijn wachtwoord op nieuw in". Als het goed is ontvang je nu een email met de gegevens

Door dit te doen vang je een aantal dingen op.

1. je gebruikt een verkeerd wachtwoord.
2. je gebruikt een verkeerde accountnaam
3. het account is vast gelopen (kan wel eens)
  #5 (permalink)  
Oud 21 maart 2011, 16:04
Junior Member

Standaard

Oorspronkelijk geplaatst door Cheetah Bekijk bericht
het enige advies dat ik je kan geven, type de account naam en wachtwoord met de hand zodat je zeker weet dat er geen spatie meegekopieerd word.

Spotnet staat echt nog in babyschoenen (kinderschoenen kun je het niet noemen). Zoals je op heel internet kunt lezen zijn er nog vele problemen mee, ondersteuning voor dit programma kunnen we echt (nog) niet bieden. De ontwikkelaars zijn echter bijzonder behulpzaam. Ik zou dan ook je vragen bij hun plaatsen. Zij kunnen het ook gebruiken om het programma beter en stabieler te maken.
heb denk ik niets met spotnet te maken.
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 30 mei 2011, 22:08
Junior Member

Standaard

Hoi Guti,

zou je toevallig een prt scr kunnen maken van het scherm waar je de newsserver ed intikt ( als dat geen privacy-inbreuk geeft tenminste ).
Ik heb sinds vanavond een account bij XLned, ingesteld op Spotnet, en hij deed het gelijk perfect!
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 15 oktober 2011, 11:07
Junior Member

Standaard

Ik kan me helemaal aansluiten op Guti bij mij werkt het soms wel en een andere keer niet moet steeds opnieuw inloggen en dan werkt het weer niet
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten