|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|||
|
vanwege het wegvallen van ftd ben ik overgestapt naar spotnet.
Ik ben nu met dit programma aan het downloaden, echter ik krijg regelmatig foutmeldingen: ![]() Het vreemde is dat ik telkens bij aantal connecties 2 invul, maar het programma er automatisch weer 3 van maakt iemand hier ervaring mee? |
|
|||
|
|
|||
|
haalt zijn snelheid dan wel, maar als ik andere posts wil bekijken ging het telkens mis. Heb hem nu zo ingesteld dat hij nzb bestanden opent en dan laat ik ze gewoon via grabit binnenkomen. Is het probleem van nieuwe posts bekijken nog niet mee opgelost, maar kan in elk geval goed downloaden.
|
|
|||
|
Volgens mij krijg je een foutmelding als je headers binnen haalt via spotnet en aan het downloaden bent, doordat tijdens downloaden je je lijntjes gebruikt en spotnet ook één van de lijntjes heeft nodig om de headers op te halen.
Voor de mensen van XL-ned: Is het mogelijk om naast upload.xlned een apart adres te hebben voor het ophalen van de headers, zodat het naast elkaar werkt. Ik heb absoluut geen idee hoeveel belasting dit op het systeem legt, daarom vraag ik het. |
|
|||
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|