|
|||
|
Ik gebruik zelf alt.binz. Na een tijd 0.25 te hebben gebruikt (de laatste gratis versie) ben ik vorige week overgestapt naar alt.binz 0.31.1 (alleen voor donateurs) en het bevalt me prima.
Ik heb ondertussen newsleecher en grabit al geprobeerd, maar ik blijf deze toch het beste vinden ![]() Btw download alt.binz niet van nieuwsgroepen. Deze bevat een trojan horse. Het is bekend in de donateur gedeelte van het forum, het steelt o.a. creditcard gegevens. Virus: TR/Crypt.XPACK.Gen Date discovered: 25/01/2007 Type: Trojan In the wild: Yes Reported Infections: Low Distribution Potential: Low Damage Potential: Low Static file: No Engine version: 7.03.00.32 Special detection TR/Crypt.XPACK.Gen |
|
||||
|
een poster/hacker/verspreider van een programma welke creditcard gegevens jat verteld dit zelf op een forum van altbinz met het risico de IC3 (FBI) en/of - Interpol en/of - Federal Trade Commision - enz enz enz.. op z'n nek te krijgen?
Mmm.. je zou zeggen dat een schrijver van een dergelijke keylogger slimmer zou zijn gezien het voor dergelijke Instanties niet zo heel moeilijk is om iemand te vinden ook al gebruikt hij de de nodige maatregelen om niet gevonden te worden. Daarnaast zou het veel slimmer zijn om het "nieuws" niet te verspreiden gezien er dan meer kaartnummertjes in je bezit komen van onwetende downloaders. Dit is immers de opzet van een keylogger. Al met al dus geen slimme vogel of iemand die de eer op strijk van andermans werk. maar bij mij klinkt het nog meer als een broodje aap. ![]() Des al niet te min, een gewaarschuwd mens telt voor twee, bedankt voor je bericht iedereen kan nu een keuze voor zichzelf maken zonder achteraf te piepen.. Laatst gewijzigd door Cheetah; 19 juni 2009 om 20:54 Reden: Domme Type fout. :P |
|
|||
|
De devoloper van alt.binz heeft hem al achterhaald
![]()
Laatst gewijzigd door Cheetah; 20 juni 2009 om 12:37 Reden: Ip's deleted. |
|
||||
|
If you don't mind i censored the IP's and the adres. I am a firm believer in letting the law handle people like that and not other Internet users who can use those ip's or the home adress to do harm. (not that i wouldn't laugh about that, but what if they are wrong and those persons aren't the guilty ones. Right?!) I say give the police that information and let them deal with it.
waarom type ik engels?! sjees. nouja.. vertalling voor mezelf. Ik heb het ip en het thuis adres gewijzigd omdat ik er heilig in geloof dat mensen niet zelf rechter moeten spelen. De mensen die nu beschuldigd worden zouden onschuldig kunnen zijn en dan zwerft hun adres op internet rond waar rare fanatieklingen gebruik van kunnen maken. er zijn altijd van die gasten die denken laat ik ze eens opzoeken. Vandaar dus even de sensor erover heen gegegooit. Laatst gewijzigd door Cheetah; 20 juni 2009 om 12:41 |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|