|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Hallo,
Ik heb gister o.a. Paranormal Activity 2 in 720p en een HD dvd concert van Michael Buble gedownload: - FTD World (paranormal activity 2) - FTD World (michael buble) Eerste vraag: Toen m'n download klaar was, kwam ik erachter dat ik een paar bestanden miste. Die heb ik los bij moeten downloaden. Hoe kan het dat Grabit die niet meteen mee gepakt heeft? Of kan dit aan de NZB liggen? Tweede vraag: Ik heb gelezen dat Grabit niet altijd geweldig is als het om uitpakken gaat. Ik heb daarom op advies van een aantal forums Quickpar gedownload. Werkt super, bestanden gecontroleerd (met par2 bestanden) en beide downloads waren goed; geen herstel nodig. Na het controleren heb je dus een map met een hoop .rar bestanden. *Ik verwacht dat als ik die uitpak dat ik gewoon 1 afspeelbaar bestand krijg.* Even voor de algemene info: alles wat ik met grabit download komt rechtstreeks op mijn [B]externe[B] harde schijf terecht. Daar staat mijn map met films, en daar wil ik die ook houden. Toen ik Paranormal activity ging uitpakken (met 7-zip overigens) stopte hij ergens nabij de 90% met de foutmelding dat ik onvoldoende schijfruimte had. Ik was verbaasd, dus ik heb gekeken, en ik had nog meeer dan genoeg over. Toen heb ik het nog 3x geprobeerd; steeds dezelfde melding. Daarna heb ik geprobeerd het uit te pakken op m'n vaste harde schijf; waar ik nog iets van 65 GB over heb. Daar kreeg ik precies dezelfde melding.... Hoe kan dat??! Als ik kijk naar het bestand dat gemaakt is bij het uitpakken (wat dus nog niet klaar was) dan is dat een .iso archive. Wat ik heel raar vind. Want een .iso kan ik niet afspelen natuurlijk. Is het zo dat als hij wel 100% uitpakt dat het wel gewoon een bestand wordt dat ik kan afspelen? ---------------------- Bij voorbaat heel erg bedankt! |
![]() |
| Labels |
| grabit, quickpar, schijfruimte, uitpakken |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|