#1 (permalink)  
Oud 25 augustus 2011, 16:36
Junior Member

Question weet het niet meer

ben de eerste x hier ,omdat ik geen mail naar XLNed kan versturen .
is mijn een raadsel maar ja .

Ben nu al een paar dagen aan het proberen om met mijn acount in te loggen bij Altbinz Sabnzb en vandaag Spotnet , heb al tig x een nieuw wachtwoord moeten aanvragen ,want steeds krijg ik overal de 205 melding .

weet zeker dat ik alles goed invul ( zelf typen) maar steeds weer krijg ik te lezen dat ofwel mijn acount of wachtwoord niet klopt terwijl ik steeds weer opnieuw bij XLNed kan inloggen met huidig door hun verstrekte wachtwoord .

zoals gezegd ben nu al 4 dagen bezig en ben het een beetje zat aan het worden ,wat gaat hier verkeerd ,en waarom is het niet mogelijk bij XLNED zelf een mail te versturen ,om te vragen hoe het zit ,heb al vaak genoeg de foutmeldingen doorgenomen bij de rubriek vragen .

ik la sergens iets van acount kan vastgelopen zijn ,hoe kan men dit probleem e.v.t oplossen ?

Hoop dat ik een antwoord mag ontvangen zou het op prijs stellen alvast bedankt .

groetjes
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 26 augustus 2011, 09:53
Cheetah's schermafbeelding
XLned Moderator

Standaard

Het wachtwoord van xlned.com en de reader zijn 2 verschillende accounts. je kunt dus niet inloggen met het wachtwoord dat je voor het forum of mijn xlned gebruikt. wanneer je in mijn xlned inlogt zie je een reset knop staan. als je daarop drukt kun je een vinkje plaatsen voor wachtwoord resetten. Je ontvangt dan een email met de inlog gegevens voor je usenet client.

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten