|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Dit krijg ik te zien als ik met xlned in Spotnet naar headers laat zoeken.
Met m'n gewone News server krijg ik deze melding niet, het ligt dus niet aan Spotnet, maar wel degelijk aan xlned. Wie heeft deze mededeling ook, of wie weet de oplossing? |
|
|||
|
Ook ik heb deze foutmelding sinds gisteren en heb ook spotnet opnieuw geinstalleerd zonder succes. Ik begrijp nu dat het niet aan mij ligt, ben niet zo'n computerfreak dus denk algauw dat ik weer iets verkeerd doe.
|
|
|||
|
Dit lijkt op een probleem van het softwarepakket (Spotnet). Deze foutmelding komt van Spotnet zelf af, niet van ons platform. Kijk voor meer informatie ook even op het forum van Spotnet: Spot-net.nl Forums • Toon onderwerp - [ALGEMEEN] fout verwerken spots 32.
|
|
|||
|
Op spotnet staat nieuwe versie 1.75.
Nu werkt het bij mij correct. Staat er sinds vandaag op. Ik heb eerst als provider ziggo aangemaakt. Kon vervolgens spots goed laden. Nieuwe versie erop. Provider weer XL ned en problemen opgelost. Laatst gewijzigd door Arie; 25 september 2011 om 13:36 |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|