|
|||
|
Nu FTD zijn einde ziet komen en er weer zoals vanouds gebruik gemaakt gaat worden van headers is mijn vraag natuurlijk komt er nog die aparte header server? Is die er al? en gaat natuurlijk om de headers welke voor spotnet gebruikt gaan worden.
Via xlned werkt het nu wel maar enorm traag. Ik wil liever niet de rus gebruiken maar alles via xlned laten gaan.
|
Ik denk dat we wel teruggaan naar headers omdat dit op dit moment enorme voordelen heeft.
Vandaar ook de vraag of XLned mijn mening deelt.
|
Juist daar heb ik het ook over en die headeren.
Werkt perfect overigens.
|
Headers ondersteunen we uiteraard, hetzij met enkele limitaties. We hebben op dit moment maximaal 7 dagen aan headers beschikbaar voor alt.binaries.* groups, en 90 dagen voor alle andere groups.
Zie je de header vertraging altijd, of is dit specifiek bij een of meerdere groups? |
|
|||
|
enkel als ik spotnet gebruik. Gebruik ik de russiche server dan gaat hij in volle snelheid.
Maakt niet uit die vertraging maar merkte dat het traag ging.Volgens mij is het de group free.pt waarvandaan alles wordt opgehaald.
|
De load op onze header servers is op dit moment erg laag, ik heb even als test wat headers binnen gehaald uit een grote group en deze komen met ~4MB/s binnen bij me.
Kun je "traag" wat beter omschrijven? |
|
|||
|
Het ophalen van de headers van alle spots gaat supersnel. Geen probleem maar zodra ik via spotnet de reacties op ga halen dan duurt dit erg lang. (een minuut is er niets bij)
Kan het zijn dat compressie niet werkt? Ik nie weet nie omdat ik nie de kenner is en belangrijk vind ik het ook niet omdat het werkt en dat is het belangrijkste. maarja als dat sneller kan die reacties ophalen graag.
| Weergave | |
|
|