|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Sinds vanochtend is de download snelheid nog maar zo'n 300kbytes per seconde ipv mijn gebruikelijk 1800. Is er iets met het netwerk aan de hand ? Het is maanden en maanden uitstekend geweest namelijk.
Mijn verbinding is o.k. volgens speedtest. Alvast bedankt ! |
|
|||
|
Exact zelfde probleem bij mij...
Your current bandwidth reading is: 439.70kbps which means you can download at 54.96 KB/sec from our servers. Please note that this is a single-threaded test. Usenet uses multiple threads so your download speed is likely to be higher.
Laatst gewijzigd door tommeke; 25 januari 2011 om 08:29 |
|
|||
|
Het lijkt er op dat er een stel 10Gbit poorten op onze routers geen packets meer forwardde. Normaal zou ons monitoring systeem hier alarm over moeten slaan, maar dit is deze keer niet gebeurd. Waarom zoeken we nog uit.
Rond 12 uur is dit forwarding probleem geconstateerd en opgelost, de snelheid zou nu weer naar behoren moeten zijn. Mocht dit niet zo zijn, stuur dan even een mail naar support@xlned.com, dan kijken we er zo snel mogelijk naar. Excuses voor het ongemak! |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|