|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|||
|
ik heb sinds eergister het probleem dat ik met spotnet mijn headers niet meer kan bijwerken. als ik kies voor bijwerken geeft ie aan dat er nieuwe spots gevonden zijn, controleert de handtekeningen, spots opslaan en nog wat snelle meldingen. en dan verwacht ik de nieuwe spots te zien en er gebeurt niets.
nu heb ik daar al meerdere reacties op gekregen en iedereen die spotnet met XLned gebruikt heeft hetzelfde probleem. waar ligt dit aan? groet, martin |
|
|||
als het niet word opgelost moet ik per 15 aug. mijn abo maar opzeggen en een andere uitzoekken die wel werkt en andwoord geeft ![]() Want zo als je kunt zien ben ik al een tijdje lid bij jullie en heb nooit klachten gehad maar als ik en meerdere met mij een probleem heeft verwacht ik dat ik ook geholpen wordt!!!!!! Laatst gewijzigd door arie72; 9 juli 2011 om 14:25 |
|
|||
|
Je kunt het beste even de database van Spotnet verwijderen. Sluit spotnet af en ga vervolgens naar:
Windows 7/vista: C:\ProgramData\Spotnet Windows XP: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet Verwijder de twee files genaamd "reader.xlned.com.db" en "reader.xlned.com.spots" en herstart Spotnet. Alles zou dan weer naar behoren moeten werken. |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|