|
|||||||
| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Zoek even in de aangegeven folder naar een bestand met de extensie "db" en "spots", en verwijder deze. Het kan zijn dat deze niet "reader.xlned.com.db" heet, maar een andere naam heeft (andere.naam.com.db o.i.d.).
|
|
|||
|
Om de bestanden te vinden in W7 ga je naar start en tik je onderaan bij programmas en bestanden zoeken spotnet in. Dan kan je de folder vinden waar de bestanden in staan. Reden dat je de folder niet in verkenner kan vinden kan zijn dat je verborgen bestanden niet zichtbaar zijn. Zoek op verborgen bestanden zichtbaar maken w7 in google hoe je dat kan doen.
Vraag aan XLned: Mijn volledige spotnet database is nu weg en mag ik weer op square one beginnen. Ook andere databases geprobeerd om opnieuw te gebruiken maar geen success. Is er een wijziging door XLned aangebracht waardoor de oude databases niet meer werken? Daar andere providers er geen last van hebben? Alvast bedankt voor een reactie. |
|
|||
|
Had een proefabbo en onlangs omgezet in een jaarabbo. Kon eerst alleen oude spots ophalen. Databases verwijderd en nu kan ik alleen spots ophalen van miximaal 12 dagen. Databases als genoemd door de admin kan ik nu niet meer vinden.
|
|
|||
|
Ik heb via mijn gewone provider, Ziggo, verbinding gemaakt. Deze haalde ruim 92.000 spots op tot 175 dagen oud. Daarna heb ik de database news.ziggo.nl.db hernoemd naar reader.xlned.com.db en daarna weer verbinding gemaakt via xlned. En ik heb weer spots tot 175 dagen oud. Niet geweldig, maar wel beter dan de dertien dagen die ik via xlned kon ophalen.
|
|
|||
|
Zoals Macroach al aangaf, let op dat deze folder verborgen kan zijn onder Windows. Om deze te openen klik op de Windows knop linksonderin, en vul dan de foldernaam in bij "Programma's en bestanden zoeken". Druk dan op enter, en de folder zou zichzelf moeten openen.
Verwijder de twee files genaamd "reader.xlned.com.db" en "reader.xlned.com.spots" en herstart Spotnet. Let op, het kan zijn dat de files niet exact "reader.xlned.com.db" heet, maar alleen de extensie ".db" heeft. Alles zou dan weer naar behoren moeten werken. |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|