#1 (permalink)  
Oud 6 juni 2011, 11:10
Junior Member

Standaard headeren

Hoi Allemaal,

Ik gebruik spotlight om downloads te vinden. vorige week heb ik mijn account verlengt. tevens heb ik ook een keer alle headers verwijdert. sinds ik alle headers verwijdert heb krijg ik nu iedere keer de melding dat mijn usenet provider het downloaden van headers niet ondersteunt. Ik heb spotlight al een keer opnieuw geinstalleerd. Ik heb net spotnet gedownload om te kijken of ik daar hetzelfde probleem heb. echter daar worden wel headers gedownload.

Wat kan hier het probleem zijn?

Coen
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 6 juni 2011, 15:33
Junior Member

Angry

Oorspronkelijk geplaatst door Floeper Bekijk bericht
Hoi Allemaal,

Ik gebruik spotlight om downloads te vinden. vorige week heb ik mijn account verlengt. tevens heb ik ook een keer alle headers verwijdert. sinds ik alle headers verwijdert heb krijg ik nu iedere keer de melding dat mijn usenet provider het downloaden van headers niet ondersteunt. Ik heb spotlight al een keer opnieuw geinstalleerd. Ik heb net spotnet gedownload om te kijken of ik daar hetzelfde probleem heb. echter daar worden wel headers gedownload.

Wat kan hier het probleem zijn?

Coen
Dat speelt al veel langer, óók het binnenhalen van headers uit de mp3 nieuwsgroepen gaat niet vlekkeloos. Ik kreeg het volgende antwoord op mijn mail:

Zou je het maximum aantal binnen te halen headers eens op "100000" kunnen zetten, en kijken of het dan wel werkt?
Het kan zijn dat er soms een header vertraging optreed bij ons. We zijn op dit moment bezig dit probleem te verhelpen. Er zijn nieuwe servers voor de header storage besteld, zodra deze binnen zijn verwachten we dat de soms optredende vertraging weg zal zijn.

Bij mij werkte dat "100000" gedoe absoluut niet, kwamen veel minder headers binnen dan bij mijn ISP om over de headers uit de nieuwsgroepen maar te zwijgen.
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 6 juni 2011, 17:00
Junior Member

Standaard

zal het eens gaan proberen, misschien helpt het wel. zolang ik maar headers binnen krijg. krijg nu met spotlight helemaal niks binnen. bedankt voor je reactie.
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 6 juni 2011, 17:05
Junior Member

Standaard

nu ik het max aantal headers op 100.000 gezet krijg ik weer headers binnen. bedankt.
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 7 juni 2011, 19:42
XLned Administrator

Standaard

Oorspronkelijk geplaatst door Heukie Bekijk bericht
Dat speelt al veel langer, óók het binnenhalen van headers uit de mp3 nieuwsgroepen gaat niet vlekkeloos. Ik kreeg het volgende antwoord op mijn mail:

Zou je het maximum aantal binnen te halen headers eens op "100000" kunnen zetten, en kijken of het dan wel werkt?
Het kan zijn dat er soms een header vertraging optreed bij ons. We zijn op dit moment bezig dit probleem te verhelpen. Er zijn nieuwe servers voor de header storage besteld, zodra deze binnen zijn verwachten we dat de soms optredende vertraging weg zal zijn.

Bij mij werkte dat "100000" gedoe absoluut niet, kwamen veel minder headers binnen dan bij mijn ISP om over de headers uit de nieuwsgroepen maar te zwijgen.
Zou je me even kunnen laten weten welke "mp3" groepen je het specifiek over hebt? Dan kijk ik even op het platform of ik iets kan vinden.
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 10 juni 2011, 11:45
fjh fjh is offline
Junior Member

Standaard

Vandaag weer problemen met de headers.
Heb daarom, noodgedwongen, ook maar een abonnement bij Eweka genomem.
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 11 juni 2011, 14:16
Junior Member

Question

Oorspronkelijk geplaatst door fjh Bekijk bericht
Vandaag weer problemen met de headers.
Heb daarom, noodgedwongen, ook maar een abonnement bij Eweka genomem.
Tja, ik weet ook niet wat ze de laatste tijd (weken inmiddels) met die headers aan het "vogelen" zijn. Heb nu voor eventjes XLned nu de rug toegekeerd en een account bij een ander ondergebracht. De tijd zal het leren...

Laatst gewijzigd door Heukie; 12 juni 2011 om 13:49
Met citaat reageren
Reageren

Labels
headeren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten