Oorspronkelijk geplaatst door Floeper
Hoi Allemaal,
Ik gebruik spotlight om downloads te vinden. vorige week heb ik mijn account verlengt. tevens heb ik ook een keer alle headers verwijdert. sinds ik alle headers verwijdert heb krijg ik nu iedere keer de melding dat mijn usenet provider het downloaden van headers niet ondersteunt. Ik heb spotlight al een keer opnieuw geinstalleerd. Ik heb net spotnet gedownload om te kijken of ik daar hetzelfde probleem heb. echter daar worden wel headers gedownload.
Wat kan hier het probleem zijn?
Coen
|
Dat speelt al veel langer, óók het binnenhalen van headers uit de mp3 nieuwsgroepen gaat niet vlekkeloos. Ik kreeg het volgende antwoord op mijn mail:
Zou je het maximum aantal binnen te halen headers eens op "100000" kunnen zetten, en kijken of het dan wel werkt?
Het kan zijn dat er soms een header vertraging optreed bij ons. We zijn op dit moment bezig dit probleem te verhelpen. Er zijn nieuwe servers voor de header storage besteld, zodra deze binnen zijn verwachten we dat de soms optredende vertraging weg zal zijn.
Bij mij werkte dat "100000" gedoe absoluut niet, kwamen veel minder headers binnen dan bij mijn ISP om over de headers uit de nieuwsgroepen maar te zwijgen.