#1 (permalink)  
Oud 31 mei 2011, 15:30
Junior Member

Standaard Newsgroep free.pt

Waarom wordt de newsgroep free.pt niet meer geupdate sinds 10:17 uur op 31-05-2011? Via een andere provider kan ik zien dat er weldegelijk nog nieuwere posts zijn in deze newsgroep....
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 31 mei 2011, 18:41
Junior Member

Angry

Oorspronkelijk geplaatst door ppanther Bekijk bericht
Waarom wordt de newsgroep free.pt niet meer geupdate sinds 10:17 uur op 31-05-2011? Via een andere provider kan ik zien dat er weldegelijk nog nieuwere posts zijn in deze newsgroep....
Dat geld op het ogenblik voor meerdere nieuwsgroepen o.a. de mp3 groepen. Krijg zelfs mijn eigen posts niet te zien. Verder krijg ik sinds vanmiddag in "Spotlite" te zien dat XLned de headers niet meer ondersteund, ra,ra,ra...
Is dit tijdelijk of moet ik verhuizen...?
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 31 mei 2011, 18:59
Junior Member

Standaard

Als ze inderdaad headers niet meer gaan ondersteunen zou het zo maar kunnen dat ik inderdaad ook naar een andere provider op zoek moet.
Vind het trouwens wel raar dat ze aangeven dat er geen storing is ondanks dat er weldegelijk iets aan de hand is.
Heb de helpdesk ook een mail gestuurd, kreeg ook een registratienummer van de case, maar heb nog geen verder commentaar gekregen. Urgentie staat op laag.
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 1 juni 2011, 10:01
XLned Administrator

Standaard

Het kan zijn dat door belasting op onze header server nieuwe headers wat trager vewerkt worden als normaal. Dit zijn incidenten waar we van op de hoogte zijn, en een oplossing voor dit probleem is onderweg. We zullen in ieder geval altijd headers blijven ondersteunen, dit is een vitaal onderdeel van Usenet en zal dus nooit weg vallen bij ons.
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 1 juni 2011, 10:33
Junior Member

Standaard

Doet mij deugd dat jullie inderdaad gewoon headers blijven ondersteunen.
Groepen worden nu trouwens wel bijgewerkt al lijkt het nog iets trager dan bij mijn ISP te gaan maar daarvoor hebben jullie uiteraard wel een betere downloadsnelheid, compleetheid en retentie ;-)
Met citaat reageren
  #6 (permalink)  
Oud 1 juni 2011, 15:20
Junior Member

Angry

Oorspronkelijk geplaatst door weppel Bekijk bericht
Het kan zijn dat door belasting op onze header server nieuwe headers wat trager vewerkt worden als normaal. Dit zijn incidenten waar we van op de hoogte zijn, en een oplossing voor dit probleem is onderweg. We zullen in ieder geval altijd headers blijven ondersteunen, dit is een vitaal onderdeel van Usenet en zal dus nooit weg vallen bij ons.
Geweldig allemaal maar ik krijg nog steeds sinds gisteren de melding in "Spotlite" dat jullie "headeren" niet meer ondersteunen, ra, ra, ra...
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Knipsel.JPG‎ (11,7 KB, 8x gelezen)

Laatst gewijzigd door Heukie; 2 juni 2011 om 13:02
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 2 juni 2011, 13:04
Junior Member

Angry

Oorspronkelijk geplaatst door Heukie Bekijk bericht
Geweldig allemaal maar ik krijg nog steeds sinds gisteren de melding in "Spotlite" dat jullie "headeren" niet meer ondersteunen, ra, ra, ra...
...en nu, wéér een dag later nog steeds in "Spotlite" de melding dat jullie headeren niet ondersteunen...gewéldig!!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Knipsel.JPG‎ (11,7 KB, 1x gelezen)
Met citaat reageren
  #8 (permalink)  
Oud 2 juni 2011, 15:40
XLned Administrator

Standaard

Ik heb vanmorgen een test uitgevoerd met Spotlite, en headers werken naar behoren. Kun je je server settings even posten of emailen naar support@xlned.com, dan kijk ik of m'n collega even of alles goed is ingesteld.
Met citaat reageren
  #9 (permalink)  
Oud 2 juni 2011, 17:18
Junior Member

Standaard

Indien er een oplossing voor spotlite versie 1.0.5.1 is dan hou ik me ook aanbevolen. Ik krijg dit niet aan de praat, derhalve maar gewoon met spotnet werken.
Met citaat reageren
  #10 (permalink)  
Oud 4 juni 2011, 08:38
XLned Administrator

Standaard

Inmiddels heb ik van diverse klanten begrepen dat het aanpassen van de maximum aantal binnen te halen headers naar "100000" het probleem op lost.
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten