|
|||
Is dit tijdelijk of moet ik verhuizen...?
|
|
|||
|
Als ze inderdaad headers niet meer gaan ondersteunen zou het zo maar kunnen dat ik inderdaad ook naar een andere provider op zoek moet.
Vind het trouwens wel raar dat ze aangeven dat er geen storing is ondanks dat er weldegelijk iets aan de hand is. Heb de helpdesk ook een mail gestuurd, kreeg ook een registratienummer van de case, maar heb nog geen verder commentaar gekregen. Urgentie staat op laag. |
|
|||
|
Het kan zijn dat door belasting op onze header server nieuwe headers wat trager vewerkt worden als normaal. Dit zijn incidenten waar we van op de hoogte zijn, en een oplossing voor dit probleem is onderweg. We zullen in ieder geval altijd headers blijven ondersteunen, dit is een vitaal onderdeel van Usenet en zal dus nooit weg vallen bij ons.
|
|
|||
|
Doet mij deugd dat jullie inderdaad gewoon headers blijven ondersteunen.
Groepen worden nu trouwens wel bijgewerkt al lijkt het nog iets trager dan bij mijn ISP te gaan maar daarvoor hebben jullie uiteraard wel een betere downloadsnelheid, compleetheid en retentie ;-) |
|
|||
Laatst gewijzigd door Heukie; 2 juni 2011 om 13:02 |
|
|||
|
|
|||
|
Ik heb vanmorgen een test uitgevoerd met Spotlite, en headers werken naar behoren. Kun je je server settings even posten of emailen naar support@xlned.com, dan kijk ik of m'n collega even of alles goed is ingesteld.
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|