|
|||
Óók het ophalen van headers in de mp3 nieuwsgroepen is weer een zootje. Een post die ik zo'n 2 uur geleden gedaan heb is niet terug te vinden. Voer ik overal de gegevens van mijn ISP account in...géén problemen. ra, ra, ra...
Laatst gewijzigd door Heukie; 4 juni 2011 om 12:44 |
|
|||
|
Begint toch tijd te worden dat XLNED eens gaat toegeven dat ze weldegelijk een probleem hebben.
Mij werd op 2-6 het volgende medegedeeld: Zoals ik al zei word alle informatie over de verschillende partijen gesynchroniseerd. Het kan dus zijn dat een post die van een bepaalde provider afkomt, later bij ons binnen is dan bij iemand anders. Dat wil niet zeggen dat deze niet binnenkomt. Ben inmiddels er toch echt achter dat er weldegelijk posts missen... Bijwerken een beetje vertraging heeft kan ik ook nog wel meeleven, maar 6 uur is wel erg veel ![]() Het missen van posts is helemaal niet uit te leggen. Dit is trouwens in meerdere groepen het geval!! Laatst gewijzigd door ppanther; 4 juni 2011 om 23:10 |
|
|||
|
Ik zie op dit moment geen backlog op ons header platform. Verder hebben we enkele uren geleden een stevigere machine in gebruik genomen voor de binary header groups, met nog een 2e machine die we begin volgende week ook in gebruik zullen nemen. Mochten er problemen zijn met headeren kun je dan specifiek aangeven welke group(s) dit zijn, dan ga ik even kijken of ik iets kan vinden.
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|