|
|||
|
ik vul de gegevens in van mijn xlned
provider xlned adres: .... poort: 119 verbindingen: 4 gebruikersnaam: ..... wachtwoord: ...... maar hij geeft deze melding telkens: 502 reader34.xlned.com:Acces denied to your node- usenet@xlned.com en telkens als ik het opnieuw probeer dan veranderd de reader ineen ander getal. wat gaat er fout en wat moet ik doen.. gr. Harm1952 |
|
||||
|
Dat de reader veranderd komt omdat XLned werkt met load balancers. Zij verdelen je over de eerst beschikbare server.
de 502 error komt waarschijnlijk omdat spotnet 1 lijn gebruikt om de headers te lezen. Maak van je connecties een 3. Je moet ook ergens de timeout in vullen en op 120sec. zetten. hou er rekening mee spotnet is echt nog een baby die veel zorg nodig heeft. De makers van spotnet inlichten van je problemen kan helpen bij het ontwikkelen van een goede applicatie. Vraag hun dan ook om hulp indien het probleem blijft bestaan. Verder moet je je natuurlijk van gewissen dat je het wachtwoord en de gebruikersnaam goed hebt ingevuld. Doe desnoods even een wachtwoord reset.
|
Je kan heel simpel spotnet gebruiken om je nzb bestanden binnen te halen.
Je kan die dan plaatsen op de plek waar newsleecher hem kan oppakken. Probeer anders spotlite of wellicht leuken spotweb eens.
|
Ik haal de posten op via Spotnet en in spotnet heb ik de NZB directory veranderd naar de directory van nzb dir van Sabnzbd. Ipv openen heb ik dan ook nog ingesteld dat hij de NZB moet opslaan.
Spotnet krijgt 1 lijn van me Sabnzb krijgt er 11. Geen problemen hier. Heel af en toe dat Spotnet een 502 error geeft met het ophalen, wanneer ik dan nog eens probeer doet hij het toch.
| Weergave | |
|
|