|
|||
|
Hallo, ik heb een XLned 120mbit abbo.
De laatste paar dagen is het heel erg traag. Ik heb thuis een 16mbit verbinding. Normaal haal ik snelheden van ongeveer 1.6 mb/s. Nu haal ik slecht 700 a 900 kb/s. Soms gaat het wel goed, in de late uurtjes bijvoorbeeld. Ik vermoed dat het door drukte bij XLned komt. op speedtest.net haal ik wel mn max snelheid, dus het ligt niet aan mijn verbinding. Hebben meer mensen hier last van en wordt er aan dit probleem gewerkt? |
|
|||
|
Same problem hier.
Ik heb het zwarste XLned Abo en Ziggo abo Dus 120 Mbits download. Maar ik haal max 4 MB per sec momenteel. terwijl de lijn zowiezo 12 MB per sec kan halen. Via eigen webservers in amsterdam haal ik wel die snelheid Dus het is geen ziggo probleem. Dit is al een paar dagen het geval. Kan XLned hier iets over zeggen? |
|
|||
|
Heel fijn dat jullie dat dan laten weten, ik heb weken geleden dit probleem al aangegeven en via de mail contact over gehad. Het werd uitgezocht was er gemailt (27-09-2010).
Tot op heden nooit meer iets van gehoord! En nu geven jullie aan dat er niks aan te doen is. Ik heb het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden ben.... Een tot voorkort tevreden xlned gebruiker... |
|
|||
|
Ik moet zeggen dat ik er woensdag ook last van had, zowel op mijn synology als mijn mac liep het downloaden erg traag.
Wellicht eens naar kijken, ik heb tijd genoeg dus het boeit me niet maar trager dan anders van KPN glasvezel was het woensdag wel. Ik zal nu eens testen.
|
snelheid vandaag weer goed. Ben wat aan het downloaden en loopt als een zonnetje.
|
Hier ook erg traag, vooral in het weekend.
Heb het ook bij een vriend thuis zitten testen en daar was xlned ook erg traag. Heb zijn usenet provider even zitten uitproberen en daar had ik wel volle snelheid. Dus het is 100% xlned. |
|
|||
|
Een aanvulling op het bericht van Prox2. Ik heb hetzelfde gedaan bij een kennis thuis, die ook Ziggo heeft, maar wel een andere provider en daar haalde hij wel de volle snelheid.
Ligt dus 100% bij jullie jongens. Doe er wat aan. Heb net weer een nieuw abonnement en wil wel graag met snelheid kunnen downloaden. |
![]() |
| Labels |
| newsserver, probleem, traag |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|